![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
LinkBack | Thread Tools | Rate Thread |
Registered
|
![]()
I was just thinking that we could minimize the shipping and handeling costs if we got togheter and ordered the book. I would be happy to arrange it if anny of you are interested.
I er velkomne til at sende mig en mail til Peter@scaudio.dk hvis der er nogen der har interesse i dette. Samtidig syntes jeg det ville vaere sjovt at vide hvor mange danskere der er på dette board. MVH Peter |
||
![]() |
|
Registered
|
![]()
No Danes besides me chekking out this board?
|
||
![]() |
|
Registered
|
![]()
There's Mikkel also, dunno if he's on today.
Jag är **nästan** dansk, bor i Helsingborg ![]() ------------------ 1972 911S Targa (with 1982 3.0L drivetrain) ************************ My project! |
||
![]() |
|
Guest
|
![]()
Hej Peter! Du skulle vel ikke hedde Skovsted til efternavn, for så kender vi jo hinanden
![]() Selvom det kunne være sjovt at have bogen, er jeg ikke lige den store hjemmemekaniker, så jeg sparer nok pengene til bogen. |
||
![]() |
|
Registered
|
![]()
Hej Mikkel
Nej jeg hedder ikke Skovsted men Jensen. Ærgeligt med bogen. Hvis der ikke er andre interesserede ![]() Peter |
||
![]() |
|
Senior Member
|
![]()
Hey guys,
Find someone on the list who is going ANYWHERE in Europe in the next month or so and have them take it with them, then post it inside Europe. No taxes and customs and lots less on shipping. I do it all the time for friends in Germany or England but no ideas when I am going back next time... JoeA |
||
![]() |
|
![]() |